TiimiMedialla on juhlavuosi, sillä se aloitti 1.2.2012 toimintansa. Perustimme TiimiMedian osuuskuntakurssilla. Kukapa meistä olisi silloin uskonut, että siipemme kantavat näin pitkälle.

Saimme Cimsonin järjestämällä osuuskuntakurssilla hyvät eväät muun muassa osuuskunnan perustamiseen, tuotteiden ja palvelujen markkinointiin sekä myyntiin.
Markkinointi on tärkeää
Ikäni muistan, kuinka kurssijohtajamme painotti markkinointia. Tärkeintä on markkinointi, markkinointi ja vielä kerran markkinointi.

TiimiMedia aloittikin tuotteidensa ja palvelujensa markkinoinnin jo kurssiaikana. Tarjosimme opinahjomme lähistöllä oleville yrityksille muun muassa nettisivujen tekoa, graafisia palveluita sekä muita media- ja viestintäpalveluita.

Monialaisuus on valttia

TiimiMedia on monialainen osuuskunta.  Viestintäalan lisäksi joukkoomme kuuluvat monipuolinen Mikon Kotityöpalvelut ja taitava Ompelimo Amornrat. Uusia osaajia on matkan varrella liittynyt mukaan monipuoliseen joukkoomme. He ovat tuoneet mukanaan lisää monipuolista kokemusta ja viestintäosaamista.

Aluksi suhtauduin epäilevästi monialaiseen osuuskuntaan. Epäilykseni osoittautuivat turhiksi, koska yhteistyö eri toimialojen kanssa on sujunut enemmän kuin hyvin. Kaikki munat eivät myöskään ole yhdessä korissa.

Joukossamme on sekä eri-ikäisiä että eri kulttuureista tulevia osaajia. Kansainvälisyys on osa toimintatapaamme. TiimiMedia on onnistunut ennakkoluulottomuudellaan yhdistämään eri aloja toimimaan saumattomasti yhdessä.

Asiakas on ykkönen
Avoimuus ja asiakkaista huolehtiminen ovat avainasemassa. Hyvä yhteishenki on yksi johtoajatuksiamme. TiimiMedia on mielestäni hyvin onnistunut sitä vaalimaan.
Jatkuva kouluttautuminen ja ajanhermolla pysyminen ovat yksi syy TiimiMedian menestymiseen. Hoidamme pitkälti itse sekä hallintoomme liittyvät työt että teemme viestintä- ja markkinointimateriaalimme. Näin säästämme kuluja.
TiimiMedia on toiminut verkoissa koko olemassaolon ajan. Olimme siinäkin edelläkävijöitä. Koronan yllättäessä etätyö oli meille tuiki tuttua. Toki olemme kokoustaneet verkkoyhteyksien kautta, mutta sekin on sujunut hyvin.

Viime tilikausi oli TiimiMedian historian parhaita. Sen liikevaihto kasvoi peräti lähes 43 prosenttia. Korona ei TiimiMediaa lannistanut.

Kiitän kaikkia asiakkaitamme sekä yhteistyökumppaneitamme hyvästä yhteistyöstä. Kaunis kiitos kuuluu myös jäsenistöllemme. Toivottavasti TiimiMedialla on vielä monia työntäyteisiä vuosia jäljellä. Nautitaan nyt juhlavuodestamme!

 

Marjaana Sunila-Kankare
TiimiMedia osk
www.tiimimedia.fi
puheenjohtaja

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]